Maandag 26-6-2016 - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Jos Mieke Wally en Lea Peru reis - WaarBenJij.nu Maandag 26-6-2016 - Reisverslag uit Puerto Maldonado, Peru van Jos Mieke Wally en Lea Peru reis - WaarBenJij.nu

Maandag 26-6-2016

Door: Lea

Blijf op de hoogte en volg Jos Mieke Wally en Lea

01 Oktober 2016 | Peru, Puerto Maldonado

Na een heerlijk ontbijt gaan we meteen om 7.00 uur op weg.
In de jungle, lange mouwen aan, dus…. de witte blouse ( wat niet mee wit is ) maar weer aangetrokken.
We gaan de jungle in. Lopen voor 5 km waar we veel vogels, een schildpad, kikkers, kaaimannen, insecten ++++++, mieren, vlinders en mooie bloemen zien.
Na circa 4 uurtjes terug en tijd voor ons zelf, Wallos maakt foto’s en geniet van zijn sigaros, Mieke en Jos TAKE a SHOWER AND A NAPP, Lea neemt een duik in het zwembad wat errrrrrg koud is.
Ondertussen smaakt de Cerceza, voor de mannen erg goed.
En weer eten…een lunch, zelf buffet, weer veel te veel gegeten, zo lekker.
In de middag naar het MONKEY eiland, erg toeristisch, we komen met 3 groepen aan om de apen te bekijken, vervolgen onze weg om van de zonsondergang te genieten.
De gids laat zijn kwaliteiten zien op fotografisch gebied, we maken hele grappige foto’s tijdens de zonsondergang.
Hij is apetrots, maakt met alle camera’s de foto’s en heeft een BIG SMILE als we van de foto’s genieten.
Als we terug komen is het erg vol in de Lodge, vlgs ons helemaal bezet, genieten van het uitzicht over de rivier, kletsen met medebewoners en krijgen de tijd wel om.
s’ Avonds worden we bediend door alle gidsen, die dus erg lange dagen maken en genieten weer eens van een heerlijk etentje, wat zal dat tegen vallen, thuis weer zelf koken.
We nemen afscheid van mensen die we morgen niet meer zien en gaan naar onze Lodge, hopelijk zonder verrassingen.
Voor de afwisseling doet onze VEN het niet, dus Lea weer naar voren lopen…. Gelukkig is het meteen verholpen. Helaas vannacht slaap ik minder goed, helaas, Wallos daar aan tegen snurkt er heerlijk op los.