Vrijdag 22-9-2016 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jos Mieke Wally en Lea Peru reis - WaarBenJij.nu Vrijdag 22-9-2016 - Reisverslag uit Cuzco, Peru van Jos Mieke Wally en Lea Peru reis - WaarBenJij.nu

Vrijdag 22-9-2016

Door: Lea

Blijf op de hoogte en volg Jos Mieke Wally en Lea

24 September 2016 | Peru, Cuzco

Wat hebben we HEERLIJK geslapen na zo'n dag.
Vandaag rustig aan, rustig ontbijt, SIGAROS voor WALLOS.
Vandaag terrasjes, museums en helaas voor de mannen... winkeltjes kijken.
Het Arte, Museum de Chitio , Municipal Historisch museum en ....ja echt waar een Choco Museum, waar we in plaats van chocolade gebak en toch maar alcohol nuttigen. Mieke chocolademelk met amaretto de mannen bier met een chocolade smaak.
We kunnen het niet laten, Mieke en Jos voor Loes ( Loes laat je maar verrassen ) en Lea voor de komende carnaval.
Een heerlijk relax dagje, bespreken wat we morgen gaan doen.
Tijdens het lopen MASSAGE'S MASSAGE'S ze blijven je aanspreken.
Als we op de terrasjes zitten blijven de verkopers komen, ook proberen de vrouwen WALLOS te verleiden met knipperden ogen.
JOSHOS houdt een kallebassen complex er van over maar heeft nog altijd geen bewerkte kallebas gekocht/ gekregen.
We besluiten morgen zelf een taxi te huren en zelf op weg naar De Heilig vallei te gaan bij de receptie de afspraak gemaakt.
Afspraak 10.00 uur morgenochtend, komt onze privé taxi.
's Avonds drinken we wijn en pisco voor onze slaapkamers en praten de dag na.
We horen overal vuurwerk afschieten, want vandaag is de start van de lente en dus feest....

• 24 September 2016 - 16:33

Anneke En Frans:

We volgen jullie op de voet. Leuke verhaaltjes. Als het kan, wat meer foto,s. Vindt Anneke zo leuk.Veel spjas en geneer der van. Liefs